Labor Day

I och med att jag har så många läsare nu så får jag väll försöka hålla er uppdaterade där hemma i Sverige, mohahahaha!
Idag har det varit Labor day here in the US. (jag pratar svenska fortfarande men det kan hända att jag skriver lite slang meningar här, men det är bara till att gilla läget eller go with the flow, mohhaahha) På morgonen körde jag min hostmum och barnen och handla. Köpte kaffe till mig, jag gillar ju starkt kaffe så vi köpte någon frensh roast eller något sont, märket var Starbucks of course, mohahahah! :D Det smaka rätt så rökigt så får testa någon annan smak någon annan gång.
Senare på dagen så körde vi iväg till poolen, idag bjöd de på snow cones, typ krossad is med smak, helt sjukt och gott faktiskt, hahaha! I had 2 stycken men barnen tog typ 5, crazy! Sen tog vi även lite sockervadd eller cotton candy som man säger här ;P
Vi träffa några vänner, jag känner dom inte men vänner till familjen, så de hängde med oss hem så laga vi mat och sånt. Mamma om du läser detta så grilla vi marinerade räkor, fatta hur gott det var!! :D
Klockan börjar närma sig 10 här & jag ska försöka sova, sa till min värd mamma att jag vaknar runt 7 imorgon för att jag ska vara själv med barnen imorgon, de andra ska jobba. Hoppas på fint väder så vi kan köra till poolen, tror nog att jag kan hitta dit nu! (; Så god natt!! :*
Är lite dålig på att ta bilder, tog iallafall en idag, ska fråga senare om jag får lov att publicera dom. Kan vara lite känsligt, annars så får ni bara ha bilder på snygga mig och mina vänner, hihi!



såhär ser de ut! Den första jag tog var med cherry smak men hon som gjorde
dom snåla verkligen med smakerna till och med så min värdmamma tyckte det.
Den andra jag tog var grape, den var super goood!! + att nu bad jag om extra mycket, mummaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0