Helg!!

Ni förstår inte hur skönt det är att få veta att man är ledig i 2 hela dagar!! Har verkligen haft en tuff dag med barnen. De har bråkat med varandra 24/7 vet inte hur många ggr. En sak är säker iallafall.. Att om jag skaffar barn så räcker det med 2!! Efter detta året kanske jag inte vill ha några alls. Idag var jag nära på att slita av mig håret. Nej men är man 3 så känns det som att en är utanför hela tiden och de bråkar konstant!
Ska bli skönt när barnen börjar skolan på måndag för att då kommer jag ge barnen frulle och fixa deras lunchboxar, följa dom till skolbussen som går runt 8 och sen ska jag hämta dom på skolan vid 3 tiden, så det kommer bli nice! Barnen kommer vara ifrån varandra + att jag hinner med lite annat. Jag ska tex plugga, försöka gymma & fixa till i barnens rum och tvätta deras kläder.
Har inget planerat inför kvällen blir nog Tv eller någon film.
Idag fick jag min första lön, wihooo!! Kändes skönt! Får se sen längre fram men tror nog att jag ska skaffa mig ett bank-kort så man har pengarna där istället för liggandes på mitt rum.

Kommentarer
Postat av: maja

hm, vet inte om det är en konstig fråga men hur mycket tjänar du ungefär?:)

2011-01-09 @ 16:33:22
URL: http://majaelsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0