Good job!!

Denna veckan har mina hostparets varit på barnens skola på föräldramöte. 3 barn som har olika lärare, det blir a lot. Onsdagar är rätt så jobbiga för att då har både Jack & Julia fotbollsträning när den ena slutar så börjar den andra + att Sydney den minsta hade play date med sin kusin. När min hostmum kom hem ikväll så berömde hon mig för att jag gjort ett bra jobb idag. Sånt värmer verkligen. Jag sa att jag försöker bara mitt bästa och hon bara fortsätt så! (;
Kvällen kan inte bli bättre för att idag är det säsongspremiär av Cougar town! Har kollat på det hemma i sverige fast där har dom inte visat alla avsnitt av säsong 1 så när jag käkat frulle så har jag hunnit i kapp med att kolla på internet. Och ikväll är Jennifer Aniston gästskådespelare, wiiii!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0