En helt vanlig dag!

Hallååå!! ;D
Nu har jag äntligen en lugn stund för mig själv ;P Denna veckan har bara svischat förbi! det var ju fan precis helg, haha! Barnen har börjat skolan på riktigt nu så jag har börjat komma in i lite rutiner, det går fortfarande lite si sådär men snart är jag inne i det helt.
En vanlig dag ser ungefär ut såhär; Jag vaknar runt 7 tiden, slänger på mig ett joggingställ eller något i den stilen. Mamman väcker barnen och har dom färdiga till kl 7.30 då jag fixar frulle. Vid 8 går vi till bussen som är typ 3 minuter här ifrån huset. Ibland tar jag med hunden. När jag kommer hem plockar jag undan efter barnen och sen fixar jag frulle till mig själv och kollar på någon tv-serie på min dator. Sen tvättar jag om det behövs och ser till att barnen har det städat på sina rum. barnen slutar 3.15 så då ska jag vara på skolan för att hämta upp dom, så från jag fixat tvätt och städ till barnen, duschat och klätt mig så har jag fri tid. Igår körde jag och shoppa men jag kan även ligga och softa i soffan eller hitta på något annat. Ska försöka fixa ett gymkort också. När jag hämtat barnen så fixar jag lite snack och de ska göra sina läxor rund 5-6 tiden lagar jag mat och sen kommer föräldrarna hem vid 7 tiden. Jag ska även fixa barnens lunchboxar under kvällen. Vissa kvällar kollar jag på film med barnen eller så går jag upp på mitt rum och kollar på Tv eller nått.
Såhär ser en normal dag ut för mig!


Barnens lunchboxar! Söta, huh?! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0