Äntligen!

Efter typ 10000 års av väntan så har jag äntligen börjat gymma! Skulle börjat gymma redan när jag bodde i Sverige men kunde inte binda upp mig till ett gym för att jag viste att jag skulle till USA. Jag hitta en våg här i huset och jag har faktiskt inte gått upp ett ända kg sen jag kom, inte illa huh?! (; Men det kan ändå vara kul att gymma nu när jag har tid. Så idag träffades jag och Lisa vid marshall för att jag behövde ett par gympa skor men jag hitta inga där inne. Så vi stack till modell´s som ligger typ 50m där ifrån men det regna så vi körde dit, haha! :D Där inne fynda jag ett par skor & en tröja som jag kan gymma i (har typ 15% inne på modell´s så varför inte slå till? När vi var klara där så körde vi till gymmet, som låg typ 50m där ifrån. Idag fick vi en gratis-träning men vi visste redan att vi skulle bli medlemmar, så vi signa upp när vi gymmat klart. Det kostar bara $10 i månaden fast den första gången från man betala $59 men hallååå $10 i månaden, är ju svinbilligt och det är faktiskt ett rätt så bra gym men fina maskiner! + att de har även aerobics & andra aktiviteter. Ska försöka gå varje dag eller varannan. Det kan vara skönt att gå en timme varje dag efter jag käkat frulle, så tiden går snabbare. Fast innan jag går imorgon så har jag en massa tvätt + att jag ska troligen skypa med mamma så får se om jag hinner imorgon! ;P


Skorna jag fynda idag. Vet att de är tennis skor men va fan,
de var sköna & snygga! $15 kan man bara inte motstå!! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0