Lång helg! (;

Har spenderat helgen i NYC fredag, lördag & söndag, wihooo!! Det blev inte så mycket shopping denna helgen faktiskt! I lördags träffa jag & Lisa hennes vänn som har bott i NYC i 2 år. De gick i samma klass i Österrike men sen flytta Benjamin till NYC och har även gått i skolan här, tror det var dwight, du vet samma skola som Paris Hilton. Han bor på Wall street. När vi gick in i entrén för lägenheten så var det som ett hotell med lobby. Benji bor på våning 38 av 40, bannannaaaz! Hans pappa äger några österrikiska restauranger i City där även Benji jobbar. Han visade oss runt i lägenheten och byggnaden. När jag titta ut genom hans fönster blev jag helt yr! Först och främst för att det var så högt & mina ögon fick en shock & för att det kändes så overkligt!! Vi åkte ner till källaren och där fanns pool, jacuzzi, gym, lekrum & även en privat bio, helt sjuuuukt!! Senare under kvällen åkte vi ner till våning 7 och satt på terassen & kollade igenom hans year book från skolan. Han berätta en massa saker om eleverna, men vem vet om han tala sanning men tror nog personligen att mycket av det han sa var sant! Jag kan sumera att bara för att man har pengar och är rik så mår man inte ett friskt liv! Vi mer normala människor har det bättre!! (;


Terassen med en söt liten pool, men vtror han sa att man inte badar i den. 

Benjamin & lisa! (:

Igår (söndag) tillbringa jag dagen i Central Park med Lisa, jätte mysigt! Det var sol och vi hade picknick, wii! (:

Idag är det helgdag i USA och jag har varit ledig fast alla mina andra au pair vänner har jobbat, mohahahahah!! :D Så jag körde iväg och shoppa, behövde faktiskt ett par converse! Har väntat sen jag kom hit att köpa ett par för att jag vill hitta så billiga som möjligt! Men typ alla ligger runt $39.99 så det blev ett par vita, wii (: Efter det så körde jag till starbucks i New Rochelle och njöt för mig själv! Men jag kom på att efter en dag med bara mig själv så fick jag lite hemlängtan. Känns som att jag måste ha folk runt mig hela tiden, haha!
Klockan är inte så mycket här nu men ska strax krypa ner i sängen, de har precis börjat regna lite och åska. God natt!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0