Tre i rad

Halloooooj!!
Vet att jag är usel på att blogga men denna veckan har varit craaaaazy! I onsdags sluta jag inte förrän lite över 9 på kvällen.
Iallafall i Lördags för ca en vecka sedan så köpte jag mig en takeaway termos med loggan I <3 NY, var desperat!  ;P (vill ha en egen) Så jag köpte den fösta bästa & när jag kom hem samma kväll så stod där en takeaway termos på min trappa, jag tänkte undrar om någon bara har ställt den där eller är den till mig? Så på söndagen träffa jag inte min hosfamily för att de var iväg men jag gjorde mig i ordning och tog tåget in till City. Innan vi skulle ta tåget hem så köpte vi kaffe och satt ett tag inne på Starbucks & där hitta jag en jätte cool termos som jag bara var tvungen att köpa. Så när jag kom hem på söndagen så hade jag 3 st, hur gaalet?
Detta inlägget kanske inte make any sence! men jag är helt slut i huvudet & dagen har typ inte ens börjat. Well jag har varit på gymmet idag, tvättat, gått ut med hunden och snart ska jag köra och hämta barnen. Men sen kan jag nog bara sitta i solen för att barnen ska stanna kvar på skolgården och leka, förhoppningsvis, hihi! Så nu ska jag förbereda lite snack som jag kan ta med, för att jag är så snäll och omtänksam & älskar mina små monster! (;



Den första fick jag av min hostfamily, den kan jag använda när jag bara har svart på
mig för att piffa upp min outfit eller om jag bara vill ha lite mer färg i min vardag.
Den i mitten är från Starbucks. Det kan vara skönt att inte ha handtag ibland.
Tex om jag är ute och shoppar och jag vill lägga ner den i väskan så står den stabilt!
+ att jag kan se hur mycket kaffe jag har kvar & locket är super! (;
Den sista köpte jag på 5th avenue, har kollat på många men detta var den billigaste
jag hitta + att den är hur cool som helst! Lite turisti men så sann för att I <3 NY! (;
Så nu har jag en takeaway mugg för varje tillfälle!! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0