Half day!

Idag går barnen bara en half day in school. De slutar 11.40 istället för 3.15 som de gör i vanliga fall. Klockan är just nu lite över 11 och jag har redan hunnit med en massa som att tvätta det jag inte hann med igår, köra och handla och tagit en lugn frulle. Fast idag kunde jag inte gå till gymmet, buhu! Kanske ikväll annars så går jag imorgon.
Så idag har barnen en playdate med deras vänner och sen ska jag köra Jack till soccer practise och sen visdare till doktorn för att Sydney & Julia ska ta influensa sputan, eller näs spray. När man är så liten behöver man inte ta spruta. Fuskit, ellerhur! ;P
Men känner på mig att denna dagen kommer gå fort och sen är det helt plötsligt torsdag, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0