Fullt hus!

Idag när jag piggnat till lite så var jag helt taggad och full med energi, vilket var bra för att det har inte hänt på länge, haha! Förra veckan när jag gick på total body workout på gymmet hade jag ingen energi alls, men idag körde jag fullt ut! (; Fast idag hade inte mina vänner lika myket energi, ombytta roller helt enkelt!
På förmidaggen (tiden innan jag skulle hämta upp barnen från skolan) Så körde jag in till New Rochelle för att köpa en pumpa, ska på au pair meeting imorgon och vi ska skära i pumpor så man ska ha med sin egen och verktyg. Gick även inom posten och posta några kort, hihi! (:
Efter skolan hade Jack två vänner som skulle med hem, så idag har jag haft hand om 5 kids, bannannaaaaz!! Men de var hur lydiga som helst så det var ju tur! (; De lekte lite och sen käka dom, sen körde vi Julia till Soccer practice & sen körde vi hem Jacks ena vän och sen körde jag, Sydney, Jack & Jacks poolare och käka pizza, när vi var klara körde vi och hämta Julia sen mötte vi upp min hostmum på skolan för att ikväll är det skoldisco, hihi! Så har haft fullt upp. Just nu sitter jag och kollar på Ice Age 3 men ska nog snart köra till en vän och hänga lite och se om vi kan hitta på något kul! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0