Dinner at applebee´s

Idag har det varit en bra bloggdag! (; Barnen har haft playdate med sina kusiner idag så jag hängde lite med dom, de har ju en liten puppy som jag lekte med sååå söt!! (:
Ikväll ska jag ut och käka på applebee´s med några vänner. Min hostfamily är ute och käkar pizza. Så väntar just nu på att Anna ska komma och pick me up. Men det blir nog inte så sent ikväll för ska typ ta tåget in till city kl 10 imorgon!! Får se om jag kan ta några bra bilder och se om jag shoppar något, behöver nog ett par jeans till! Min kompis hitta en bra jeans affär förra veckan så ska nog kolla där! (;



Idag inviger jag officiellt min nya jacka, hihi!

Idag när vi kom hem från kusinerna så vek jag ihop den sista tvätten som
vart kvar i torktumlaren. Medans jag gjorde det så var jack väldigt kreativ!
Han älskar att sjunga och dansa så han gjorde en mikrofon utav en lång pappersrulle.
Sen kom jag med idén att ta aluminiumfolie på toppen, coool huh?! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0