Veckan i korthet!

Pheeew! Hela veckan har jag haft något att göra! I måndags var jag & barnens mormor på skolan för att Lyssna på Julias redovisning. I tisdags var jag på skolan igen för att gå på Sydneys thanksgiving feast som alla förstaklassare har. De bjöd på thanksgiving middag, mummmss!! Sedan hade de uppträde med dikter & sånger. Lite rörande faktiskt! Temat var familj. I slutet så sjöng barnen en sång och från PC-kanonen så visades bilder på barnens familjer, bilderna hade föräldrarna skickat in till lärarna som dom satt ihop. Igår träffade jag min första svenska upair sen jag kom till New Rochelle. Hon kom för en månad sedan men har inte haft tid att träffa henne förrän igår. När jag lämnat av henne så körde jag till en annan kompis där mina andra kompisar var så luncha vi lite. Ni ser jag har fullt upp hela tiden, haha!
Idag har jag bara softat! Har börjat på min Post-assignment. Efter collage kursen som jag gick på för 2 veckor sedan fick jag instruktioner om att göra en ny uppsats för att få mina 3 credits. Arbetet ska vara klart innan den 8 dec. Så det är lika bra att börja nu, för att de ska vara på ca 6 sidor, blöö!! ;P Men det är bara till att flumma ihop lite ord och meningar, det handlar mest om egna tankar runt humor.
Idag ska jag vara på skolan kl 2 istället för 3 för att jag ska till Jacks klass och göra dream catchers eller något sånt. Så Denna veckan har jag besökt alla mina barn i skolan, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0