VÅGA DRÖMMA!!

Någon som brukar kolla på Kenza & Tyra show? Det handlar ju mycket om drömmar, jag kanske skulle starta mitt egna lilla program, elin - au pair i New York, där drömmar blir till verklighet! Min blogg heter ju elin - våga drömma! & det kan jag säga att det är det bästa mottot ever. Ja inte hakuna mattata!! ;D Förra helgen så fick jag se vänner lägenhet (en dröm att kryssa av från listan) och imorgon går en annan dröm i uppfyllelse!! Jag trodde jag skulle jobba imorgon men det löste sig så jag ska ta tåget in till city 7.37am för att se Macys Thanksgiving dag parade!!! Gaaah får gåshud bara jag pratar om det! Kameran är på laddning & alarmet på mobilen är på, så nu ska jag sluta mina ögon och vakna upp överlycklig imorgon!! [:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0