Crazy evening!

Gaaagh, skrev precis några raden men det suddades ut igen :( Så får väll försöka skriva om det, så gott det går! I söndags så gick jag & Anna typ hela dagen i City. Jag ljuger inte om vi gick 100 blocks och då är jag snäll (nice) Vi sa att vi är så busy dirring the week så vi har inte tid att träna så vi tar igen det med att gå in the Ciy, haha! :D Vi gick lite på 1st ave. Måste göra om det! Ni fattar inte hur lugnt och fridfullt det var! Slippa stressig trafik och alla människor! ;P läs: jag är så trött på times square och fifth ave, gaaah! Allt folk gör mig galen, haha! ;D
Iallafall... Vi avrunda dagen i City med att gå på starbucks hitta ett rätt så stort mellan madison ave. & 36th st. Vi snacka & efter ett tag så kom en lady fram och avbröt hon bara; jag hörde att ni prata om att ni älskar att sova men den är inte så bra för att... Hon berätta något om att hjärnan blir förstörd om vi får för mycket sömn. Hon hälsa och pressentera sig själv. Hon räckte fram sitt lillfinger och sa, jag hälsar med mitt lillfinger, det första som kom upp var (waaaoooow, jag träffar just nu den rikiga Phoebe Buffay) För er som inte vet så är jag ett stort vänner fan! (;
Hon snacka en lång stund så vi missa vårt tåg. Men det var så intressant!! Hon var typ astrolog, någonting. Hon var så insatt i stjärntäcken. Hon berätta att hon var hemlös och hon visa att hon fått 2 kassar från starbucks med mat för att det skulle ändå kastas. Hon bodde hos sin guddotter för tillfället. Hon hade mist en massa från sin familj under en kort period. Hon hade någon konstig sten i sin ficka som hon bruka suga på & hon spotta för att release sin energi. Ni hör ju, Phoebe! Hon berätta även om 2012. Innan så trodde jag inte på det men när Wendy prata om det så blev jag faktiskt lite rädd. Ni tror säkert jag är helt galen, men man måste bara träffa denna person. Hon sa att det var bara ett fåtal som kommer att överleva, att vi skulle spara en massa vatten och värdera kärlek före pengar. Det har redan kommit några förvarningar som Tsunamin och Haiti. Vad kommer här next? Just nu ska jag bara försöka leva livet och se vad som händer. Det var så roligt att lyssna på henne för att hon var så crazy och full av energi. Hon har även dejtat en vän till lady gaga, hur sjukt? (ni tänker säkert, hon snackar skit men det tror jag nog inte hon gjorde)
Men coolt var det iallafall, klicka här för att komma till hennes hemsida!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Va härligt att att vara i NY!! Det är en underbar stad ju:)

2010-11-23 @ 22:26:47
URL: http://frideborgs.blogg.se/
Postat av: ERIKA

Åh, kul med new york!:)

2010-11-24 @ 19:37:04
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0