helgen & bilder

I fredags följde jag & Anna med Lisa till JFK för att hämta upp hennes syster. I lördags började vi dagen i City med en TV & Movie Tour :) Fick lite smaskig info om vart några av moviestarsen bor! (; Fick även se några filmplatser från vissa tv serier & filmer, riktigt intressant faktiskt! Så åker ni till New York och inte vill se dom vanliga turist sakerna så åk på denna turen, värt pengarna!
När touren var kvar så gick vi till Times Square för att ställa oss i kön för att köpa ticets till en Broadway musical. Vi ville se Wiked men tror den var slutsåld men vi såg elf istället. Har sett filmen innan med Will Farrel. Musikalen var minst lika bra som filmen, fast såklart var musikalen snäppet bättre!! (;
Här bjuder jag på några bilder från helgen!


Lisa & Anna påväg till JFK! (:


Jag framför bussen som vi åkte med på lördagen.


I denna byggnaden har Julia Roberts en lägenhet


Känner du igen denna?
japp den brukar visas i mellan scenerna i vänner (Washington park)


Runt omkring här bor bla. Ashley Olsen


En dröm blev till verklighet!!




På broadway on Broadway som jag faktiskt var och såg live för ca 2 månader sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0