What's in elin's plastic-bag?

Helluu!
Idag har jag somsagt varit i skolan sen körde jag innom maxi & handla lite när jag skulle hem. Jag ringde till sandra så snacka lite med henne medans jag handla. Det sluta med att jag bara gick runder i butiken och sen fick jag avsluta med att nu har jag gått runder i butiken ett bra tag, folk tror nog jag är en idiot eller nått, haha! :D




Dagens fångst, förrutom min plånbörs då! :D


Har käkat jordnötssmör några ggr i mitt liv & var gång jag vill ha det så
tycker inte mamma att vi ska köpa det, så får vell passa på när jag är
och handlar själv, mohahaha! Måste ju käka det mycket nu om man ska
till USA i höst! (;
Sen köpte jag lite vitaminer. Vet inte om det är det jag saknar för att min
kropp mår inte helt 100.. Tänkte först köpa C-vitamin men handla istället
ABCDE, så får jag iallafall 1 vitamin rätt, hahahah! :D



Dagens käk - mexicansk pastasallad.
Igår stekte jag 2st kycklingar som jag krydda med taco- & grillkrydda
Så spara jag den ena tills idag som jag blanda ner i pastasalladen.
Såsen gjorde jag av cräm fräsh (skånska) & taco-sås.
Mumsigt och lätt-lagat värre! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0