tisdag

Tjena snyggingar!
Redan tisdag? Fy fan vad dagarna går fort! De går så fort så att jag har inte ens någon koll på hur många dagar det är kvar tills studenten. Men jag vet iallafall att det är enm vecka och några dagar kvar till balen, iiiih! Fast det ända problemet jag har just nu är att finna en snygg väska.. Ska gå på jackt i morgon och se vad jag jag hitta! På kvällen ska min granne komma in så ska vi komma på en snygg bal frisyr. Hon hade gjort några uppsättningar idag på praktiken som hon fotade, ska bli spännande att se imorgon! (:
Idag var det seeeegt att stiga upp men det var bara till att palla sig iväg till Cubus. Idag har jag hjälpt fia att städa på lagret på barnavdelningen, har även tagit några kunder i kassan (mamma, hihi) + några utlänska.
Imorgon ska jag till skolan 8.10 för att få lite info om slutprovet och sen ska jag praktisera, har en massa saker jag ska göra imorgon på praktiken, hihi!


Här kommer någon bild från när vi cykla också från min födelsedag! (:


Hade mössa & vantar för att protta (protistera över att det är maj månad och känns som oktober..)


Jag gjorde födelsedagsfrulle på jordnötssmör & svartvinbärs marmelad, muuums!
Och såklart drack jag morgonkaffet ur min starbucksmugg! (;



På kvällen hade jag bjudit hem några vänner + mamma.
Jag bjöd på mojiiito-bål från scratch & pastasallad & singstar! (;

(skulle ladda upp detta inlägget innan, hade skrivit mer & lagt upp någon bild till. Men något klabba så ni får inte orginalet för att det försvann) .. :( Höres imorgon! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0