Tagga med lady gaga!

Helloooooo!! (;
Idag är det dax, wiiiii! Vakna typ vid 8 tiden idag efter en god natts sömn, love it! (: Just nu sitter jag och lyssnar på lady gaga för fulla muggar! Har lady gaga maraton idag för att tagga inför balen. Måste ju vara på gott humör hela dagen och vem gör det bäst? Jo lady gaga! Började morgonen med 2 mackor och en mocha latte, ska stax gå och göra mig en smuuuutie och sen ska jag sminka mig. Måste ha lite tid på mig så det blir bra. Måste även täcka en massa finnar som har kommit nu på senare dar, ser ut som ett monster/prickigkorv..
Aja, tror nog inte att jag hinner blogga något sen, men ni får ha en toppen kväll lovar att ni ska få se bilder imorgon här i bloggen så stay tooned, eller nått sånt?! (; - PUSS :*


För er som inte sätt telephone än måste göra det. Den har några månader på nacken och jag har sätt den några ggr. den är så satans bra!! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0