Prom night!

Tjena snyggingar!
I torsdags så var det bal! Det var hur kul som helst, synd att tiden gick så satans fort! Det var så kul att se alla så fina (: Det som man var mest orolig för var dom man skulle sitta med. Jag satt brevid en kille och en tjej. Jag och tjejen klicka jätte bra så vi satt och snacka hela kvällen, han fan bara käka halva min varmrätt så mycket som vi snacka, hahaha! :D På kvällen byta vi om till efterfesten. Fast min kväll sluta rätt så tidigt! Var hemma vid halv 3 så det var helt ok!


Tyvärr så tog jag inte så många bilder men här kommer några iallafall!! (:


Här är jag & några från klassen! (:


Träffa på min barndomsvän. Vi var bästisar sen vi var 3 år men när vi
börja 6an så gled vi ifrån varandra, men vi är fortfarande vänner! (:


Träffa även på Emma. Hade velat träffa på fler av mina kompisar men detta var ju
trots allt sveriges största bal på över 1000 pers så det var inte så lätt må jag säga!

Ska försöka få några bilder av farfar sen också som han tog, men det får
bli någon annan dag, hihi! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0