Pass tagning

Vad är detta för väder? Eller ja.. Låt det blåsa och vara skit idag & i morgon, sen vill jag ha typ 20 grader varmt och sol! (; Eller, bara det inte blåser och regnar!
Det gick pretty good att fixa nytt pass idag, hoppas det blir bra, har en känsla om att det kommer bli det!(; Något som är nytt är att man ska ta fingeravtryck, lite cooolt! Behöver ju nytt pass när jag ska till US and A för att mitt går ut till sommaren och det måste gälla några månader efter man kommit hem.
Efter några ärenden i stan så fick mamma köra hem mig, fick världens mensvärk. Jag tog lite sallad och sen sov jag som en stock på soffan.
Har precis testat lite make som man kan ha på balen, så man sparar lite tid på torsdag.. & sen har jag kollat på bilden mamma tog på mig igår med hela baloutfiten på mig, gaaaaah så fint! (: Fast jag tycker vell det bara för att det är jag, moahaha! :D Men mamma har sagt att jag är fin iallafall!
Nu ska jag plugga lite, har slutprov i morgon men vill inte :( Orkar inte skolan längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0