Mors dag!

Yooooh! (;
Idag är det mors dag för er som missat det! Jag gav mamma en kram & 2 trisslotter men tyvärr så var där ingen vinst...
Denna helgen har jag bara tagit det lungt, igår var jag taxi och sen spela jag buzz med syrran och hennes kille, hehe! Det blev rätt lungt somsagt.
Idag har jag varit med mamma hos mormor. Jag och mormor smed planer inför morgondagen! (; Vi ska ha en heldag tillsammans, klå det ni! ;P
Idag har jag även låtit ansiktet vila från smink och sånt shiieeeeet! Är ju in love med min foundation, kan knappt leva utan den. Men i och med att jag har haft finnar (min hud blir lite känslig när jag har min mens..) så kände jag att ansiktet fick pausa, skulle igentligen haft den dagen i onsdags, men det blev ändrade planer, hehe!
Nu ska jag hoppa i mina studentbyxor och sen ska jag kolla på tv eller film! - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0