Lady gaga

Som många vet så kommer Lady Gaga till Globen i helgen, skulle igentligen dit men tyckte det var lite långt att åka.. Och nu kommer hon till Malmö den 19 november? Men då är jag troligtvis inte hemma, men jag kommer se henne! (; men vart, får vi se!! Jag trodde först att jag skulle vara helt förstörd till helgen som kommer för att jag inte ska dit, men just nu känns det som att jag kommer överleva! (:
Visste ni förresten att hon släpt ett nytt album? the remixes, såg det för en vecka sedan. Har lyssnat lite på spotify och det är helt OK remixer (; Men vet inte om albumet släppts i sverige än. Får se om jag köper det, troligen så blir det nog det, hihi! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0