Elin testar!



Det har kommit en nykomling i extra familien! melon mint.
Jag brukar inte vara så glad för fruktsmaker för att smaken försvinner eftertyp 2 tuggor.
Men här så håller smaken i lite längre och den är fräshare än den vanliga melon smaken.


Snacka med en som jobbar på extra idag. Han fråga vad jag tugga så sa jag extra och att jag tugga liquid spear mint men jag har märkt att de börjat försvinna från affärerna. Så sa han att de inte sålde så bra så de har slutat tillverkas :( så de ska bara ha kvar fruktsmakerna. Men men.. jag ska nog överleva, haha! Kan rekomendera denna iallafall som både gillar fruktsmakerna med en touch av mint, hihi! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0