Plugg med stort P

Idag har jag lidit av måndags sjukan, men vem har inte det så säg!
Helgen har gått så fort! I lördags så blev det kalas hemma hos min älskade mormor som fyllde 77 igår. Blir ledsen bara jag tänker på det. Vill inte att hon ska bli äldre :( Sen igår så stack jag och mamma dit igen för att käka smörgåstårta, muuuums! Sedan kom även mormors föredetta grannar på besök så vi blev sittandes rätt så länge. Men alltid lika kul att prata gamla minnen, men det svider lite i hjärtat när de pratar gamla minnen om morfar som gick bort i MS 2001. Men det är även lite kul att lyssna på. 
Idag har jag varit i skolan och fått lite panik. Jag får betala mitt pris för att jag inte varit i skolan på 2 veckor pga. semester & sjukdom.. Har 2 arbeten som ska vara klara på onsdag och ett som ska vara klart tills i morgon. Och i morgon ska jag jobba så har inte så mycket tid att spela på, men detta klarar jag! (;
Idag hade vi lite håla så jag, michelle och hannes stack till max och käka, yammoooo!! 

Just nu sitter jag och pluggar som bara den och firar med mollbergs blandning för att jag har fixat praktikplats!! (: Ska vara på Cubus och sen troligtvis på en resebyrå, jag klagar inte! Men nu måste jag verkligen återgå till pluggandet. Ska försöka vara klar med 2 arbeten innan kl 20.00 ikväll, för sen är det TV! (; - PUSS :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0