onsdag

HOST HOST!!!
Ursäkta men jag mår inte som jag borde... har varit hes sen i måndags och det vill verkligen inte försvinna :( Fick tvinga mig iväg till skolan idag för hade projektredovisning. Vilket gick pretty good! Med tanke på att jag och sandra gick i genom det första gången i morse. Men i och med att vi föreläst för 9or och jobbat med projektet ett bra tag så var det inte så mycket att plugga in. Det blev mest inprovisation, hehe!  Ska bli kul att höra responsen från lärarna sen och se vad man kan skrapa ihop för något betyg? Stack tyvärr hem efter redovisningarna idag. Somsagt mår inte helt 100 är hes, hostar och känner mej kass.. Så jag stack hem och vila, kolla lite på ellen och gjorde spenatstuvning. Fy fan vad gott det är!! Har typ älskat det sen jag var jätte liten + att det är rätt så nyttigt & man blir lika stark som karl-alfred, haha! :D
Ska nog alldeles strax krypa ner i sängen och försöka sova. Det blev inte så mycket sömn i natt i och med att jag låg och hosta typ hela tiden, så himmla jobbigt :( Men men, hoppas det blir bättre snart iallafall! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0