mor & dotter

Idag 'försov' jag mig, typiskt! ;P det var iallafall en soft dag i skolan och jag hämtade ut min studentmössa, så snögg den är!! (; Fast den känns lite trång.. Får vell använda den här hemma tills den ska användas på riktigt så den töjer sig lite, för att just nu får jag bara ont i huvudet av den  ;S Men men..
Har suttit och pluggar & druckit några koppar kaffe nu i eftermiddag och snackat, läs fjöntat, mig med mamma. Hon sa att jag kom ifrån fjöntarp, haha! Så fråga jag - finns det? Hon bara, du bor ju där!! :D  Också när hon skulle köra och handla så sa jag att hon kunde ju köpa sig ett nytt liv när hon ändå var igång. Så sa hon jag kan köpa ett nytt till dig med. Eller jag kan köpa ett till dig först, så kan du testa det och sen kan jag kanske köpa ett till mig själv. Ni se, vi är så kärleksfulla mot varandra!! :D Vi kör ju till Schweiz på fredag så ska ju mamma göra mackor som vi ska ta med så sa jag att hon kunde köpa västkustsallad som vi kunde ha på. Sen sa jag väsk-kustsallad, du tror inte hon skriver det på sin handlelapp, knäppis!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0