Maxlrainer

Hej hej!!
Idag har vädret varit hyfftas!! Inte så mycket sol men det har varit rätt så varm och inte blåst ett dugg!! Men vi har ändå tagit det rätt så lungt för att vi är rätt så trötta :P Så idag blev det afterski rätt så tidigt typ vid halv 4 på gigger ahlm, vårt favvo ställe! För att de har världens godaste öl! Maxlrainer edle bier heter den och är så satans god så det finns inte!! Imorgon ska jag köra all in och dricka mycket öl ;P Idag drack jag 1 stor och en liten, yammmoooo!! vill bara ha meer!  Men tyvärr eller tyvärr och tyvärr men här på hotellet så serveras middagen kl 7 och vi kan inte stanna på afterski allt för länge :/  men men..  ;P man är rätt så lagom trött nu! Imorgon är det sista dagen i backen och sen bär det hem till Zug en dag och sen bär det hem till sverige igen :( hade gärna velat vara ifrån skolan i en vecka till, haha! ska bli najs att ta studenten till sommaren iallafall!
nej, nu ska jag ta lite mer cola och sen ska vi ner och käka en 5 rätters middag, pheeew! Men idag är jag rätt så hungrig så det ska jag vell klara?! (; - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0