man kan om man vill

Hllu!!  (helluu)
Gud vilken dag jag hade igår altså!! Först var det skola från 8.10 till typ 14.10. När jag kom hem hade mamma gjort mat och sen gick jag och la mig på soffan för en power-nap i typ en halvtimme, varav jag hann sova i 2 min. Sen körde jag iväg till jobb vid 16.00 och var vell hemma runt 22.30, nu kanske ni förstår?! Men hade inte jobbet varit så satans roligt så hade jag deffenitivt inte kört iväg, hehe! Vi fick även nya serverings tröjor igår, alltså rögles matchtröjor, haha!

Även idag körde jag till skolan för att få en liten sovis! Nu har vi äntligen avslutat alla kurser förutom turism, eller ja.. Ska bara göra klart ett arbete i samhäll, men sen så! (;
Så nu ska jag försöka bli klar med min power point som ska reovisas imorgon. Ska även försöka komma i säng i tid ikväll (: Men först så får jag någ gå och ta något att käka - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0