Kvällens planer

Först och främst så vill jag gratulera en av mina bästa vänner Malin på sin 20års dag!! WIHOOOO!! Det ryktast just nu om att hon redan varit på systemet och sitter och smuttar på en cider (;
Ikväll ska vi ut och fira, eller lite iallafall. För nästa vecka blir det fete fest!! (; Iallafall, idag ska vi ut i helsingborg och käka på Golden Bamboo. Har inte käkat något idag för av tidigare erfarenheter så vet jag att man får jätte mycket mat! (:
Så nu snart så ska jag hämta syrran på statonen som ska stanna i några dagar. Ska även inom allivs och köpa presentpapper & lite godis (ifall det kommer några tiggare imorgon, höhö) och sen ska jag hem & fixa till mig. För sen blir jag upphämtad så sticker vi iväg och käkar sen (: ., Imorgon får ni se vad jag och emma gav Malin i present, jag lovar det vill ni inte missa! (;
Såhär kommer min kväll se ut, inte så pjåkit alls! (;
Nej, nu ska jag dricka upp min mocha latte, borsta tänderna och sen iväg och hämta syrran. :*

Kommentarer
Postat av: anna

grattis till henne då :)



sv: hah aja gunde är grym!

2010-03-31 @ 20:17:43
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0