Fredags-shopping

Det blev ett varv inne på familia idag :) När vi kom till H&M så fann jag en hur söt tunika som helst, från H&M´s garden collection. Men där fanns tyvärr bara stora storlekar kvar, såklart så köpte mamma den, grrr! Sen när vi kom in på LINDEX så fann jag en jätte söt tunika, men den fanns tyvärr inte i xs. Så jag bad dom ringa till väla och fråga om dom hade den där, såklart inte :( Men inne på gina, där jag inte handlat på år och da, fann jag faktiskt en riktigt snygg jeans skjorta för endast 99:- värsta kapet! (; Sen inne på MAXI köpte jag dove´s b.u.s. Var så himmlans törstig så när jag skulle köpa en cola så såg jag att de hade fått in Coca-cola vanilla (:
Om jag inte minns fel så shoppa jag även förra fredagen. Får sluta nu med fredags-shopping, hihi!




2 sätt man kan se att burken och innehållet inte är från sverige.
Priset är typ dubbelt så mycket som en vanlig burk med cola.
Man har fått sätta på en extra lapp så att man ska kunna panta burken.
+ att där står stort näringsvärde på burken,
nutrition facts.


Har redan nästan en lika dan som jag köpte på gina förra året.
Fast denna är ljusare & lite tjockare, men snygg & billig var den! (;




Nej, nu ska jag ta och rymma upp på mitt rum. Vågar inte ens förklara hur det ser ut. Ni kanske ser lite kläder på sängen. Men tur att jag inte fick med det som låg framför mina fötter på golvet, ni skulle blivit skrämda, hehe! :P

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh Coca-cola vanilla är grymt god :D

2010-03-30 @ 12:55:54
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0