Carolina Herrera 212 Sexy



Varför 212 sexy?
Det börja för typ 5 år sedan då jag träffade Laura, min älskade vän från mallorca. Hon hade just denna perfymen & det var kärlek vid första doften! Sen dess har jag velat ha denna underbara parfymen. Jag har önskat mig den i födelsedagspresent & julklapp flera ggr om men har aldrig fått den. Jag har även gått in i butiker bara för att få lukta på den, hehe! Sen har jag försökt att samla ihop pengar till den för att den är rätt så dyr men så har jag handlat något annat för dom pengarna istället. Men för ett tag sen så hitta jag 212 sexy på parfym.se för typ halva priset. För några veckor sedan hitta jag pengar som jag fått i julklapp som jag inte använt. Jag har heller inte kunnat handla på internet med mitt kort innan, så mamma har fått stå för betalningen när jag beställt kläder..  Så för några veckor sedan gick jag in på SEB och beställde ett visa kort och i veckan var jag och satte in mina juklappspengar på visa kortet. Det har varit en lång prossedur men det var det värt! Ska även se om jag kan hitta en studentklänning på nätet för mina julklappspengar (:
Iallafall så kommer parfymen förhoppningsvis på måndag och då kommer jag vara överlycklig!!!! Slipper ta parfym av Laura var gång jag är där ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0