Helgen i bilder!

Hej alla solbrända underbaringar!
Idag har jag & mamma legat och steeekt på beachen. Jag har fobi för tång så jag bada bara en gång. Vi låg på en sandstrand, man ska bada från brygga det är bäst! Så imorgon har jag & emma bestämt att vi ska köra till arild, my paradise!! (;
Jag har inte så mycket att skriva så här kommer lite bilder från min underbara midsommar & helg som varit.



Jag & syrran hemma hos farmor & farfar (:


Dagen efter midsommar stack vi till mellbystrands golfbana.
Innan vi skulle ut på banan så fick vi varma upp först!


Kolla in vilket proffs!! (;


Jag var inte med och spela så jag var caddy åt jenny ett litet tag (:


När vi kom hem efter golfen så sola vi och några bada.
Men jag väntade tills söndagen för att ta mig ett dopp i det blå!! ;D


LOVE IT!! (: typ 22 grader i vattnet!


Under helgen blev det även några glas rosé, muuuuums!!


Avslutar med denna bilden på hanky panky när han ror runder i poolen
med en träslev som man ska ha till bastun, hahaha!
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0