Underbara dag!

Tjaaa!! (;
Idag runt halv 1 kom malin & emma och hämta mig, sen körde vi till maxi och handla lite frukt och sen vidare till helsingborg för att steeeeka!! (; Vi intog en plats på gröningen fast på bryggan, man ska ju ligga så nära vattnet som möjligt! (; Det blåste lite mer än här hemma men det var bara skönt för att hade det inte blåst hade man ju dött, haha! Jag och emma våga oss fakitkst ner lite i vattnet fast jag doppa bara mitt hår. Jag vill ju solbleka mitt hår så mycket det bara går och jag inbillar mig att det bleks snabbare om man doppat det i saltvatten, haha! :D + att jag inte ville att mina bikinibyxor skulle bli blöta, för hade inget annat med mig! ;P


Här kommer lite bilder från dagen som gått!! (:

Här är jag påväg att kötta melonen! ;P


Tyå såhär kallt var det i öresund! :O


Jag tror nog att jag doppar håret istället!! ;P


b e utiful! (; Kan ni se danmark där borta?!


Kommentarer
Postat av: ▲ p i n k n a t i o n . s e

Ser kallt ut i vattnet :p

2010-06-29 @ 08:55:27
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0