Tattoo magazine!

Jag hade världens knäppaste dröm i morse. Vaknade först en gång men sen somna jag om och det var då jag börja drömma. Jag drömde att där sprang ett vildsvin på gatan och jaga några katter och sen hoppa den in genom ett fönster in i huset och börja jaga min katt, pelle. Vildsvinet fick tag på pelle och pelle sa, han kommer våldta mig! Sen bet vildsvinet pelle i rumpan och man hörde riktigt hur det knastrade, uuuuh! Vakna hastigt med att jag var helt anfådd, snacka om vilken mardröm! :O
Och nu till något helt annat! Fick hem en massa tattoo tidingar av syrrans kille igår, så idag när jag och mamma satt och käka frulle så bläddra vi i tidning efter tidning och kommentera tattoosen och visa varandra vad vi hitta. Men vi kolla inte ens igenom alla för att man blev typ inte alls inspererad. För att jag och mamma har lust att göra tattoos och vi ville ha lite förslag, men allt som fanns i tidningarna var stora ryggtavlor, 99% av tattueringarna bestod av blod eller döskallar, helt sinnes!
Jag är somsagt sugen på att tagga mig, men ska nog vänta något år och verkligen tänka igenom mitt beslut. Just nu är jag inne på något med leopardmönster, love it! Eller så vill jag förstora upp en utav mina röntkenbilder när ryggen inte var oppererad och tatuera in min gammla ryggrad övanför den jag har nu, men mamma tycker inte det, haha! :D



Hade faktiskt kunnat tänka mig något sånthär på högra sidan vid revbenen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0