Schteeeek!!

Igårkväll mötte jag upp Malin på statoil & käka glass, mmmm! Det skulle tydligten bli en fin dag idag, så vi bestämde oss för att idag ska vi in till helsingborg och lägga oss på gröningen! Tycker bara det är lite sorligt att premiären börjar så sent! :( men men.. bättre sent än aldrig! (;
& idag får jag äntligen inviga min snuper-duper-snygga-leopard bikini som jag fynda i Berlin i våras, wii! Ska bara käka lite frulle & sen ska jag hoppa i den och smörja in mig med hawwiian tropic med solskyddsfaktor, jätte viktigt i och med att jag har ljus hy! Ska inte låna malins olja utan solsyddsfaktor för att förra året hade jag de på mina lår, hölll ju fan på att bränna hål på skinnet och kunde knapt gå på flera dagar, haha! Inte bra att prova på sånna farligheter! Nej nu är kaffet klart, höres ikväll!! - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0