Helgen i bilder!


(michelle & jag)
I fredags var det utgång. Vi skulle igentligen till swea men precis när vi skulle in så stängde dom..


emma, jag & malin
Sen träffa jag på mina snyggingar!! Vi drog till steakhouse för att fördriva tiden innan vi skulle med bussen kl 2. Där var typ 2 som dansa så jag drog upp emma, för att jag var så satans danse-sugen så vi ägde ut dansgolvet, haha! :D


mamma & jag
kl 6.15 öppna mamma dörren till mitt rum och sa att det var dags att kliva upp. Vi skulle köra hem till syrran i karlskrona för att hämta hem henne. Snacka om att jag var sugen på kebab så det fick det bli. Vi hade toppen väder och var lökiga! :P
På kvällen körde jag till billesholm och sen på natten/morgonen var jag taxi, pheeew!

Igår fyllde syrran år så vi hade kalas, farfar hade anmält mig till en grej i sommar, haha! vilket skämt altså! Sen spela vi kubb. Jag, farfar & farmor klassa ut min farbror, syrran och micke!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0