Fullspäckad onsdag!

Helluu!!
Blogga från bussen idag men inlägget kom tydligen inte fram.. Aja!
Idag tog jag bussen in till skolan för att träffa några från klassen, vi skulle fixa till vårt plakat som var helt fucked up! När vi var klara med det så gick jag en sväng med michelle på stan och sen ville malin till väla så jag stack till dunkers för att vänta på henne. Hon körde idag så jag åkte med henne hem för att hon skulle lämna bilen och sen tog vi bussen till väla. Eller ja, hem till mig och sen tog vi min bil för att jag orka inte åka buss, haha! :D Sen körde vi vidare till familia för att malins syrra ville ha lite sällskap. Sen körde vi hem till malin, vi snacka & grilla lite så jag var inte hemma förrän vid 9, så för mig har det varit en heldag - herlish! (;
Nu ska jag strax gå och lägga mig är så satans trött, men först ska jag visa lite bilder som jag tog idag! :)



Idag plocka jag fram mina gladiator från förra året, en härlig känsla! (:
Snart kan man vell även ha shorts till? Men väntar nog någon dag till med det! :P


Här satt jag och vänta på malin, love helsingborg in the sumer! (;
Detta är typ helsingborgs - golden gate, haha skojja bara! :D


En av alla saker jag shoppa idag!
Är verkligen behov av en ny nessesär! (:


Avslutar med denna helcooola bilen som stod utanför väla! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0