Bauhaus nästa..

Halloooj!! :D
I och med att det är piss väder idag så ska jag passa på att göra saker som jag inte vill göra när det är sol. I och med att pappa nu mera bor i schweiz så har jag lovat han att jag ska måla staketet. Men för att göra det så måste man ha färg och pensel så det ska farfar hjälpa mig med. Jag ska bara dricka upp min mocha latte och sen ska jag brumma iväg och hämta farfar och sen ska vi till bauhaus. Han vet vad jag ska ha och vart det ligger så sparar jag lite tid, hahah! ;D - so long, PUSS :*


Idag går jag klädd i ett linne från cubus & lack-tights.
Tur att muggen täcker min clown näsa, den har fått
mest färg i hela ansiktet, ser lite dumt ut, men men!! :P
Men det är det vanliga. En sommar blev jag kallad för rudolf, haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0