ändrade planer!

Hellluuu!! (;
Idag skulle jag igentligen träffa några från gamla klassen får man ju säga nu mera.. Vi skulle fikat & haft det mysigt men för ett tag sen fick jag ett mess av min chef och han ville att jag skulle jobba. Ska ju igentligen inte börja jobba förrän v 30 men de saknar mig vell för mycket, thaha skojja bara de krisade sig tydligen så jag får hoppa in istället ;P
Just nu sitter ja och småkastar i mig mackor och dricker kaffe, tror nästan att jag jobbar till 8 ikväll men jag säger bara caschiiiinga!! (;
Ni övtiga får ha en härlig sommardag! Fast ska jag vara ärlig så behöver jag en dag ifrån solen för att i helgen har jag steeeekt som fan! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0