Action.. CUT!!

Igår började jag inspelningarna av min lilla indroduktionsvideo som ska skickas in med au pair ansökan. Jag kan lova att det blev många tagningar! Jag vill vara helt själv i rummet, så jag gjorde ett litet torn av en O´boy-kartong och ett glas. Jag har skrivit ett litet manus för att få med allt som STS tipsat om, så jag skrev några stödord och klista fast på O´boy-kartongen för att det inte ska se så dumt ut att jag läser innan till, haha! Jag har i nuläget 3 st videos, ska nog spela in en till sen för att få mer att välja mellan. Men det var som mamma sa, det får inte bli för perfekt! Men jag ska be några bekanta kolla på filmerna så de får välja ut en, hihi! (:


- Hello dear host family! , vink
Man ska tänka på att se glad ut och ha ögonkontakt med kameran & prata långsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0