1a juni?

Tjeeeeena Snyggingar!
Är det verkligen den 1a juni idag eller vi har bara hoppat över en månad i almanackan, det kanske bara är 1a maj?! Jag är typ helt confused! Också blir jag så arg på tv-brudarna på tv´n. - Ja idag har vi bra väder! Ja ni era jävla stockholmare! Tänkt på oss skåningar, sluta vara så egoistiska!!
Oj vad jag gick på men är så arg på vädret :( Men annars så är jag hur glad som helst. Ska ju på SATC 2 idag med sandra, wiiiii!! (:
Igår kväll kom emma och hämta mig, så vi umgicks lite och sen även med malin. Så jag kom hem rätt så sent så somna jag när jag kolla på satc filmen (1an) så idag fick jag kolla om där jag somna igår, hihi!
Har precis kommit ur duschen, ska stax klä mig och slänga iväg några mail - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0