Zürich

Tar en paus med packningen för att berätta lite om min helt underbara dag! Runt halv 1 tiden idag tog jag och päronen tåget till Zürich, det tar ca 35 min, helt OK! (; Det blev en helt led shopping på tally weijl (väska, berlocker & en top), new yorker (ett till lady gaga linne, tänk just dance), Mango (ett oversize linne) & Claire´s (en hello kitty nyckelring, fast ska ha den till något helt annat). Sen gick vi förbi stationen och vidare på andra sidan och där såg vi att man kunde ta en båt runt sjön, men det var ingen hit, hahaha! Var varmt som i en bastu + att efter några stationer hoppa där på en utlänsk familj och den ena ungen skrek som fan så jag sa att nu går jag av, thhahaha!! :D Men vi var nästan framme till vår håll plats så det gjorde inget ;P
Vi gick även förbi de fina gatorna idag där LV, dior, prada & tiffany ligger, ville bara ha men plånbörsen tillåter tyvärr inte så dyra underverk (;

Nej, nu ska jag fortsätta packa för att planet går 7.10 imorgon, pheeew! :( men men.. Höres imorgon när jag kommer hem - PUSS :*


Jag idag! (:


Kommentarer
Postat av: Anna

så najs ! massa med härlig shopping, lät det som :)

2010-07-16 @ 17:05:44
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0