Tisdag

Tjaaa!! (;
Idag har varit en helt underbar dag! Jag och mamma gick ner till centrum och låna en cykel till mig, mamma tog pappas cykel. Vi cykla föst till New Yorker, typ mammas favvis affär, haha! Jag handla iallafall ett lady gaga linne! Sen cykla vi vidare till ett badställe så vi sola, käka och bada några timmar. Sen cykla vi en liten runda, för att annars så tyckte mamma inte det var lönt att låna cykel, haha! :D Vi cykla till Baar och sen hem igen. När vi lämnat cykeln så sa jag att jag skulle till Metalli, ett köpcentrum här. Men mamma cykla hem för att hon palla inte mer, haha! Jag gick in på TALLY WEiJL men hitta typ inget så gick jag vidare men sen gick jag in där igen. När det gått ett tag och jag prova en massa kläder så kom expidit och fråga om jag skulle köpa något för att de skulle stänga. Jag köpte 2 linnen, wii! (:
Nu har vi nästan precis käkat mat och juggubbar & nu sitter vi och snackar på balkongen & dricker rosé! (:



Lite disigt borta vid bergen men ändå klart väder & svin varmt!!


Efter långt om länge så hoppa jag i sjön. Vi får bada i Zugersee , en sjö i Zug.
Där var lixom fullt med små/mellanstora fiskar vid trappan, jätte äckligt!!
Men tur så blev jag inte uppäten, hihi!


Tack gudarna för mina badskor!! Fick dom av mamma när vi var i Italien
för några år sedan, använder dom väldigt flitigt må jag säga! (;


sen gick mamma och köpte lunch, fast jag hade laddat min flaska med fanta mango! (;


Efter ett tag så kom där 2 svanar med sina ungar så ingen våga typ bada, haha! :D


Sen cykla vi somsagt vidare, jag höll på att svimma, eller nästan iallafall,
så vi fick köra in på en station och köpa en dricka! (:


På hemgång efter en härlig shopping! (;


Området där pappa bor på heter HERTI & det betyder hjärta! (; gulligt!


Yammoooo!!
fast glassen var inte så god så den fick mamma & pappa! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0