Torsdag!

Goderafton!
Idag har jag varit hemma hela dagen men haft så mycket att göra.
- jag har börjat rymma upp på mitt rum.
- klippt gräset
- tränat på crosstrainern
- snackat med en från STS
- spelat kort med syrran & micke
& nu sitter jag och dricker en campari juice, muums! (:

Idag vakna jag typ vid 11 tiden. Hade svårt för att somna ikväll, kolla på vänner fast skivan hacka, har gjort det på några av dom andra också knäppt för har aldrig gjort det innan, hoppas det bara är datorn som dummar sig!! För mina vännerboxar är mitt allt!! Har köpt några för mina egna pengar, några har jag fått av mina vänner eller av mamma & pappa. Får testa i DVD´n sen annars så kommer jag gå under typ!! Men hackar det även ikväll så får jag vell kolla på Sex and the city! - PUSS :*


Mina favvisar!! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0