Nästan klar!

Nu när man har, har tappat ordet helt men du fattar säkert vad jag menar, så måste jag bara göra klart min au pair ansökan. Jag vet det tar tid! Det är mycket man ska skriva, man ska typ skriva precis allt och helst överdriva lite. Har haft kontakt med STS i veckan och vi har bestämt en deadline, på tisdag ska jag ha lagt till en massa på min ansökan & ha spelat in en ny video. Därför är det tur att jag är hemma själv i helgen så jag kan göra det i lung och ro. 


 



Så här ska det se ut när man är klar med sin ansökan men innan man submittar så ska jag snacka med dom på STS så det ser bra ut. Jag har som sagt lite justeringar kvar att göra. Man ska skicka in 2 st ansökningar en skriftligt, det har jag redan gjort så nu har jag bara online ansökan kvar, sen tar det några dagar sen kan familjerna välja mig, om jag har vad som krävs för just deras behöv. 
Ansökan tycker jag är jätte jobbig men jag försöker bita ihop och vet att jag kommer få något bra utav det i slutändan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0