Kock?!

Nu är det så tyst och stilla här hemma. Mamma är påväg till schweiz & syrran ska vara borta hela helgen så nu är det jag som får hålla ställningarna här hemma!!
Inte för att skryta men ibland så kan jag undra varför jag inte blev kock? Har alltid gillat att laga mat fast nu när jag tänker efter så hade det nog inte varit kul att stå i ett kök 24/7 det är ett mycket stressigt jobb.. När jag kört iväg mamma & uträtt några ärenden så fick jag ställa mig och laga mat, eller chipp-choppa, som jag brukar säga (; Idag fick det bli kyckling med cocosmjölk samt paprika, purjolök, majs & ananas yamoooo säger jag bara!! (; Det blev en massa mat över så det är bara till att frysa in och tina upp sen när man inte orkar stå och laga mat.
Nu är jag proppmätt & superduper trött.. Kvällens planer är inte bestämda än men det dyker vell alltid upp något?! - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0