Helgen i bilder!

Även denna helg har jag haft mycket för mig så jag kör en repris från förra helgen, helgen i bilder! (:


Dagen spenderades i Arild med mamma & mormor men sen dör även min farbror upp!
Det härliga med Arild är att man slipper sanden och en massa människor.
Där brukar vara några men inte när bilden togs, hihi! För att där brukar ligga folk vid bryggan.
Där var rätt så många brännmaneter så man kunde inte simma så långt ut eller vara i så länge :(


På kvällen bjöd mamma in mormor så vi grilla asiatiska fisk-knyten & drack rosé, muuuums!! (:


På kvällen när vi följde mormor hem så snodde vi fläder.
Älskar hemmagjord fläderblommssaft! (;


Idag skulle vi igentligen åkt till stranden men vädret har varit sådär. Solen har varit i moln då och då.. Så vi stanna hemma istället. Jag & syrrans kille har spelat strandtennis, vi var riktigt duktiga!! Sen plocka syrran fram vattenspridaren så vi svalka oss lite i den. Sen plocka vi fram en presenning och tog fram diskmedel för att vi skulle göra en kase-bana men det fungera inte så bra. Spela in en video på mig när jag testa, men tror nog inte jag vågar lägga upp den, haha! :D Sen har vi spelat kubb och lite sånt.
Nu ikväll så har jag lekt och sparkat boll med grannen han är 4 bast, så jävla härlig, hihi!
Nej, nu ska jag gå och lägga mig!! - PUSS :*


Kommentarer
Postat av: alexandra

Åh härligt det ser ut!

2010-07-09 @ 13:28:01
URL: http://alexandradr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0