Hard working woman!

Idag har jag jobbat från kl. 11-17. Direkt när jag kom så sa min kära kollega, Elin du kan ju ställa dig och kela lite med hästen! Vi alla tyckte det var så klockrent sagt! (; Har en jävla röra på jobb just nu för att alla drar och har sig i kläderna. Och precis utanför provhytterna står en häst (typ klädstång med hjul) den är fullproppad med kläder, så det är bara till att hänga ut igen i butik. Har stått och gjort det hela dagen idag, det tar aldrig slut typ!
Det behövs mer hjälp imorgon, så jag ska jobba då också. Har även fått mitt schema idag, trode jag skulle börja nästa vecka men det är tydligen inte förrän vecka 31, så har en veckas ledigt till. Fast min chef sa kanske att jag ska jobba lite även näsa vecka om det behövs och är lika rörigt! ;P

Ikväll får jag se vad som händer, är sugen på att ta en cider eller två med mina polare, men vet inte hur jag ska komma hem sen isåfall, så får vell se! - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0