Hamburgertallrik


Såhär såg min hamburgertallrik ut idag, man tager vad man haver. Det är ett av mina favvo uttryck! (; Jag visste inte riktigt vad jag skulle käka idag, jag bara älskar hamburgare så det fick det bli. Sen hade jag några tomater som börja bli lite gammla, samma med avokadon, den var bara tvungen att käkas upp idag också tog jag lite mozzarella, olivolja, peppar & flingslat, muuummmaaa!! (: Har ni smakat den nya dressingen?, gaaaah den är ju bara för god, längtar tills den kommer i big pack! (; Orkade inte göra pommes eller något annat idag så det fick bli sallad. Fast jag kanske ska börja käka lite mer kolhydrater nu i och med att jag börjat träna! (; Aja, det får bli en annan dag. Är typ helt slut nu efter maten, blir alltid så trött när jag käkat. Så ska vila lite nu och sen ska jag dammsuga så blir mamma glad när hon kommer hem, wiii! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0