Gutten morgen!



Såhär ser det ut just nu, live från schweiz, haha!! :D Pappa är på jobb så jag och mamma sitter och käkar frulle. Jag spela precis bröllops låten för mamma med Björn & Agnes, gaaah vad jag älskar den. Så mamma bara tyst elin så jag hör vad dom sjunger, hahha! :D Men nu sitter mamma och läser aftonbladet för mig, Jag snodde den på flygplatsen igår.
Idag har jag suttit i telefon möte med STS, vi har gått igenom min ansökan och jag är klar snart så jag kan skicka in! (:
Dagens planer är att vara ute i Zug, jag ska hyra en cykel. Det är helt bannanaz att det är gratis att hyra för att köper man en cykel här så måste man betala skatt, haha! ;D Ska bara dricka upp mitt kaffe sen ska jag & mamma gå och klä på oss - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0