Gaaaaah blir galen!!

Skulle precis fixa lite med designen för att jag har sett att när man gått in på min kategori au pair så har det sett så dumt ut, fast det är lite fixat nu ;P Fast nu försvann leopardmönstret som jag hade som bakrundsbild i rubriken, och kan inte ha någon färg heller.. Så fick byta färg på texten och se senare om jag kan lösa problemet.
Tog en sväng till maxi innan och handla en massa onyttigheter, så nu ska jag antingen lägga mig i soffan och kolla på vänner eller någon film eller så lägger jag mig i sängen och kollar på någon film där, finns ju mer att välja mellan & mycket nyare filmer, hihi!! (;
Har hittat en skit bra sida nu där man kan kolla på filmer online med riktigt bra kvalle!! Har kollat på the bounty hunter nu några dagar med Aniston i huvudrollen! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0